Rebecka

Cry cry Rebs

Vardag Permalink1

Skrev precis ett lång inlägg om hur jag mår. Raderade det dock ganska direkt efteråt. Vill se tillbaka på de glada & positiva stunderna istället , ser faktiskt mig själv som en (oftast) glad tjej. Det är okej att vara ledsen, men just nu är det så mycket mer. Känner mig otillräcklig, deppig & lagd åt sidan, typ. Känner mig också blek, "tjock" & kan inte minnas sist jag kände mig fin. Cry cry Rebs

Idag har jag jobbat & sedan har jag typ bara städat, lagat mat & allt sånt där tråkigt. Fan vilket positivt inlägg de blev ändå va ;) imorgon ska jag hem till mamma en sväng & sedan på zumba, behöver verkligen det. Tycker det är så kul, att hoppa omkring & få sådan energi av det samtidigt.
Sitter i soffan med världens bästa kille kurrandes i knät och med popcornsskålen på sidan av mig för snart kolla på Hollywoodfruar. Ha en fin kväll allihopa! Ta hand om varandra.

Till top