Rebecka

Patric 25 år

Vardag Permalink0
 
Igår kom vi hem från Karlstad, där hade jag bokat hotell & bord på Cazanova eftersom Patric fyllde 25 i lördags. Vi började dagen med att bjuda släkterna på frukost & tårta (bra kombo va hehe?) här hemma, sedan åkte vi iväg till Plaza där vi poppade champagnen som stog på rummet (som jag tänkte, ååh vad snällt att de ställde upp champagne också eftersom Patric fyller år) och drack upp den väldigt fort (tyvärr). Vi böt om till badkläder & låg i relaxen några timmar innan det var dax att göra sig iordning innan middagen, då jag märkte att jag glömt typ aaaallting hemma. Ingen plattång, ingen ögonbrynspensel, ingen BUS och inga smycken. Jag var så inställd på att inte glömma lösögonfransarna (tog tillochmed med mig 3 par haha) så jag glömde allt annat istället. Jag försökte intala mig med "att jag är fin som jag är" haha. 
 
 
Mitt i mitt breakdown när jag märkt att jag glömt allting hemma märker jag också att hotellet dragit dubbelt på rummet. Skickar ner Patric för att fixa det men då har de alltså antagit (hur vet jag fan inte, då jag bara beställde frukt- & chokladfat) att vi ska ha bubbel på vårat rum. Lilla flaskan champagne kostade alltså över 800:- och jag hade sån ångest över att vi redan smällt i oss den så fort haha. Man lär så länge man lever. Tobbes kommentar var: trodde du påriktigt att du skulle få någonting gratis i livet? haha kanske är sant.
 
Senare gick vi vidare till restaurangen jag bokat bord där alla fina vänner redan satt redo för att överraska Putte då han trodde att det bara var vi två som skulle äta. Maten var sååå god och sällskapet ännu bättre. Ett fint avslut på en kanonhelg!
 
 
 
Till top