Rebecka

Mormor 70 år

Vardag Permalink0

I måndags fyllde min fina mormor 70 år! Tänk om alla kunde få ha en så omtänksam & snäll mormor som jag har. Evigt tacksam! Mamma & jag ska ta med henne på en spa- & mysweekend i Tällberg om ett par veckor. 

  

Alla tavlorna är från Amakli. Finns så mycket snygga & är riktigt billiga för att få vara så personliga! Funderar redan på vad jag ska beställa här näst hehe. Tavlorna skulle Patric egentligen få till alla hjärtans, men han ville öppna paket & jag ville att tavlorna skulle upp över sängen, win-win situation ;) de vart precis som jag tänkte mig! Vattumannen & hans namn + födelsedatum på hans sida och skorpionen & mitt namn + födelsedatum på min sida.  


Vi har också fått in tvättmaskin i lägenheten (Ä-N-T-L-I-G-E-N), nu slipper jag alla berg med tvätt innan nästa tvättid igen. Det är så jäkla roligt att tvätta alltså haha 

Ska leta upp något gott recept med nutella i innan det är middag i knutis ikväll. Trevlig onsdag allihopa!

Till top