Rebecka

Myskvällar i all ära

Vardag Permalink0
 
 
 
Godkväll! Efter jobbet idag så bakade jag en hallonpaj med kesella som jag tog med till Robban för att kika på hockey. Den försvann fort och nu står pajformen tom efter några minuter bara haha. 
Igår åkte jag in till Örebro för att möta upp Patric, kollade runt i affärer och fick med mig träningsshorts hem, jättefina men har sådana himla komplex för mina ben, SPECIELLT nu när de är så himla bleka. De är sååå korta och krokiga jämfört med min överkropp. Förmodligen bara en själv som tänker på men tycker det är så störande, struntsamma what to dooooo ;) 
Efter åkte vi vidare till bästis där hon hade dukat upp massa gott, vilket var tur eftersom min mage kurra så högt inne på XXL så jag nästan skrämde alla kunder därinne haha. Vi åt tårta, drack gott & spelade kort, Frida & jag mot Putte & Casper hehe, en riktigt mysig kväll. Mindre mysigt var det när klockan ringde 03.50 (inte ens morgon, utan mitt i natten) för att hoppa på en buss till Hällefors och börja jobba fram till 18. Har varit lagom pigg idag haha ;) Hade så dåligt samvete för att vi lämnade Måns för att sova själv för första gången så inatt ska han få gosa med mig heeeela natten då Putte ändå är i Örebro ♥
 
 
Till top