Rebecka

Frida 22 år

Vardag Permalink0
Idag är hennes dag, min bästa vän som jag tvingade vara min kompis från första dagen på förskolan (bokstavligt talat). Tjejen jag gått alla mina skolår i samma klass som och hon som alltid ger så kickass bra råd (men inte följer dom själv hehe). Tjejen som jag har åkt på så många resor med och som jag har alla barndomsminnen tilsammans med. Detta är tjejen jag dunkat en 100kg stege i huvudet så hon svimmade av, tjejen jag sprungit från en arg grävling tillsammans med, tjejen jag har haft alldeles för många läskiga spöknätter med på Saxhyttefallet och tjejen jag delade alla mina första smuggelsprit med hehe. Idag fyller min bästa vän 22 år! ♥ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hahah, förlåt för alla fula snapbilder. Men vågde inte lägga upp några från alla partykvällar eller resor till Magaluf, Rhodos, Spanien eller Riga...... hahah
Och några normala bilder verkar de inte finnas ;)
 
 
Till top