Rebecka

Välkommen hösten

Vardag Permalink0
Nu är verkligen hösten här, och den är mer än välkommen. Älskar denna årstid! Att nedräkningen till USA är igång påriktigt nu gör mig heller ingenting, ska bli sååå skönt med semester och att få spendera två veckor tillsammans med mina bästisar ♥
Igår när jag skulle till jobbet var det första frosten på rutorna och jag var tvungen att skrapa, utan att ha en skrapa haha. Paniken när man skulle vara ombytt & klar ute i butiken inom 5 minuter men biljäveln var full av is, bra kombo haha. Idag efter jobbet åkte jag till Karlskoga för att äntligen fylla på mina fransar, älskar känslan efteråt, den slår det mesta haha. Man blir så storleksblind, vill bara ha längre och längre men hade redan längsta så hon ska plocka hem ännu längre med D-böj istället tills jag kommer om 3 veckor igen hehe.
När jag kom hem så har min kropp också fått en omgång mot hösten hehe, ansiktet har fått ansiktsmask, kroppen har fått olja och i brevlådan hade shiny legs äntligen trillat ned så jag var ju tungen att prova dom också. Skön, mjuk känsla efteråt och visst, de kanske blev lite glans, MEN inte värt pengarna haha, att det skulle vara hårborttagning också var ju bara bullshit hehe. Mig funkade det inte på iallafall. 
 
 
 
Nu har pjamasbyxorna åkt på och favvo-sockorna och jag har krypt ner framför TV i väntan på Patric ♥
 
 
Till top