Rebecka

TBT

Vardag Permalink0

Älskar att kolla på gamla bilder haha, har sett allt från när jag rockade sammetstights, till jag hade SÖNDERBLEKT (alltså kritvitt) hår (hade grönt hår ett tag där också eftersom man alltid experimenterade med hårfärg hemma haha big nono) och till att jag började gymnasiet och faktiskt lärde mig hur man skulle sminka sig, det vill säga inte vit ögonskugga upp till ögonbrynen som inte existerade på den tiden. Någonstans där började man nog platta håret också hahah orka låter som att jag är född på 50-talet. Tänk vad mycket man glömt bort, är så glad att jag har bilder från 2008 sparat på min dator. Det är också anledningen till att jag startade bloggen, för att kolla tillbaka på minnen.

Just de, va största bitchen någonstans mellan 2010 & 2012 också hahaha.

Hahah orkar inte. Godnatt! Imorgon kommer äntligen (!!) min fina kille hem, då ska jag "lägga vantarna på honom" ;)

Till top