Rebecka

Måns 3 veckor

Måns Permalink0
Idag har Måns bott hos oss i 3 veckor, känns dock som om han alltid har bott här och kommer alltid vara våran lille bebis hehe. Idag fick jag också lyfta honom!!!!!!! Ä-N-T-L-I-G-E-N. Jag har försökt allt, alltså verkligen allt. Förstår att de tar tid, men idag, äntligen fick jag lyfta honom. Inte någon längre stund dock, men från att inte ens få röra honom vid magen så är detta stoooora framsteg. Som det instabila-känslomässiga-monster jag är så kom det massa glädjetårar och jag ropade efter Patric direkt haha, vill inte ens tänka mig hur jag kommer bli när jag är morsa och min unge tar sina första steg eller lär sig krypa haha. 
 
 
 
 
Det här med att jag kommer ha minst 25 katter när jag blir äldre står jag fortfarande fast vid, haha. Är så kär i min Måns ♥
 
 
Till top