Rebecka

Lugn lördagkväll

Vardag Permalink0
De senaste dagarna (och idag, fram till för cirka 30 minuter sedan) har det bara varit jobb som gällt för min del, från tidig morgon till sen eftermiddag/kväll, för att sedan komma hem och äta och sedan sova, kul ;) MEN nu har jag också helg, i en dag iallafall, bättre än ingenting!
Helgen var meningen att vara fullspäckad då jag bara skulle hem och svira om för att sedan åka till Patricia & Fredrik där det var både mat, vin & drinkar. Men Patric fick åka på larm vid lunch idag och är fortfarande borta, vilket gör att jag inte har någon bil heller så tar mig ingenstans. Tråkigt men kanske bra med en lugn helg för en gångs skull med tanke på att jag haft huvudvärk i princip hela dagen också. 
Nu ska jag fortsätta kolla på The Hills-maraton & poppa mig en eller kanske två påsar popcorn hehe. PUSS & KRAM!
 
 
 PS till framtiden Rebecka, prata aldrig om att du "äntligen har fått bra hud utan rodnad eller finnar", idag vaknade jag upp med STÖRSTA finnen precis vid läpplinjen som gör sååååå ont.
 
 
 
Till top