Rebecka

Leksand

Vardag Permalink1
Inatt kom jag hem runt halv ett då jag var i Leksand igårkväll för att se hockey, var alldeles för länge sen. Trots att de va en skitmatch & det bara var sura miner för min del påvägen hem så är det ju så roligt! Låter halvt schitzo, men ni vet vad jag menar ;)
 
 
När jag slutade jobbet idag hade Patric gjort matlåda åt mig. Jag äter  a l l t i d  upp tills det tar slut för jag är ett sånt jäkla matvrak, lämnar aldrig mat. Men matlådorna han gör alltså, haha holymoly, det var för en familj med 4 barn tror jag. Efter det har jag bara degat i soffan, har så ont i min visdomstand, igen! Så känner mig nästan febrig till och från. Är det feber på G hoppas jag skiten bryter ut så de inte bara ligger och halvdrar och sen bryter ut när jag sitter på planet till USA. Nästa vecka är fullproppad också så feberkänslan får gärna försvinna helt ;)
 
Ska byta från mjukisar till pyamasbrallorna (beundrar folk som hoppar i jeans 06.00 varje morgon för att bara åka till jobbet & sedan byta om till (fula) arbetskläder. All cred till er!) och hoppa ner under täcket istället, kram från en halvdålig tjej.
 
#1 - - C :

En familj med fyra barn...perfekt! Be han skicka ett par lådor över gräsplätten nästa gång😘
För övrigt är mysbrallor det bästa...näst efter pyjamasbrallorna då såklart..😉👍

Till top