Rebecka

LA & Vegas

Måns Permalink0
Godmorgon ruskiga söndag! 
 
Vi började dagen med över en timmes promenix i regnet. Kallt, men fint hehe. Imorse när jag vaknade hade Måns gått bananas med min freebra och dagen innan var det dags för mig att säga byebye till min Beauty Blender som han fått tag på. Vi har ett fult IKEA-skohorn i köket som gör att han inte kan öppna skåpet till soptunnan och alla pantburkar. Det är som att ha en bebis hemma att hålla koll på haha. Tur han är söt! 
Snart ska jag iväg till bästis & vi ska skriva packlista! ÄLSKAR att planera roliga saker haha. 4 jobbdagar kvar sen åker vi turkturken till Arlanda, jag & mina bästa vänner, för att spendera 2 härliga veckor tillsammans i LA & Vegas. Som jag längtar och som jag har längtat haha, det var inte länge sen vi bokade och det "bara" var 200 dagar kvar typ (om inte ännu mer haha). 
 
 
Till top