Rebecka

Attentionwhore

Måns Permalink1
Vaknade runt 06 idag, som jag brukar göra alla min lediga dagar också haha. Vi åt våfflor (& pepparkaksdeg) till frukost, tillsammans med glass & nutella. Favoriten! Efter släpades jag med till brandstation för att gymma, slutade (som vanligt) med att jag började gråta och ville hem hahaha. Hatar att ta i och göra jobbiga grejer, inte värt det ;) Du vet vad du har att vänta dig, Carina! Stackare haha
 
Har precis sovit i soffan i någon timme för mycket och ska dra på mig ett ansikte innan jag går till Robban för en bästiskväll ♥
 
 
 
Standard när man sitter med datorn i knät, Måns är alltid mellan haha. Är man och duschar ligger han på en hylla inne i badrummet och väntar på att jag ska bli klar, är jag i köket är han alltid med där och går jag till sovrummet skyndar han sig alltid med dit. Värsta är när jag städar eller plockar och springer runt mellan olika rum, han springer likförbannat efter heeeela tiden haha. 
Det är som en liten bebis, är det tyst och han inte är i samma rum VET man att de är bus på G, imorse hade han släpat ut en våffla från soptunnan och det låg våffelbitar i hela sovrummet haha 
 
 
#1 - - C :

Du är ju grym!!! 👍

Till top