Rebecka

As usual

Vardag Permalink0

Efter jobbet hämtade jag ut mina dubbelbeställda paket haha. HUUUR lyckas jag? Ställer mig den frågan alldeles för ofta tyvärr. Jag hade lagt 3 par skor plus några klänningar i varukorgen och lämnade datorn för att göra någonting annat lite snabbt, satte mig sedan igen och gjorde beställningen. Lämnade datorn igen och tänkte sen "just ja, måste ju beställa grejerna jag la i varukorgen", konstigt nog (....) hade dom försvunnit från korgen så jag lägger till dom igen plus ca 5 klänningar till haha. Lägger den beställningen och går in på min mail och ser två orderbekräftelser & tänker "undrar varför dom råkat skicka två stycken", när sms-aviseringarna sedan kommer med två olika kollinr börja poletten trilla ner. Alltså beställer samma grejer inom loppet av en timme & kommer inte ihåg att jag beställt det??? Hur fan ska jag bli vid 85 års ålder? 6 par skor & X antal klänningar senare så bestämde jag mig för att inte behålla någonting haha

Till top