Rebecka

Sooo whats new

Vardag Permalink0
Sen sist har det hänt mycket. Mestadels julstress & långa jobbdagar men också mycket julbak, julpynt & mys med familj & vänner. Jag har fått nya snygga naglar, en ny fin bränna men mina fransar har rykt. Bestämde mig att bli ful efter nyår och sluta med både naglar, fransar & spraytan men fransarna åkte redan innan jul, tyvärr. Efter att ha haft superlånga, perfekt böjda fransar varje morgon man vaknar till att nu se ut som en cansersjukpatient är ingen höjdare. Thank god for falsies hehe.
 
 
På uppesittarkvällen kom mina tjejer hit, vi åt lussebullar, polkabräck, drack vin, polkashots & spelade julklappsspel & bingolotto. Under julafton var det full rulle, började med julfrulle hos Patricia & Fredrik, jullunch hos pappa & Anna, mat & spel hos Daniel & Nathalie och sen lyckades jag hinna med en snabbis med vin hos Patrics mormor. Tur det bara är jul en gång om året haha. Dock så mysigt att träffa alla nära & kära. Under juldagen var vi hem till mamma för mat & spel och nu ska jag snart åka ner till farbror för att fira med hela Hautanens. Skulle behöva en extra dag ledigt känner jag haha.
 
 
 
 
 
 
Vi fick såååå mycket fina julklappar men den finaste var nog ändå inbjudan till bröllop. Är så tacksam för allt denna helg har gett.
 
Till top