Rebecka

Igår bröt helvetet lös

Vardag Permalink0
Har haft en så mysig helg, fram tills igårkväll. I fredags kom äntligen min fina kille hem! Så nu kan jag sova utan att alla lampor i lägenheten är tända & TV behöver heller inte vara på ;) På lördagsmorgon åkte jag & mamma in till Örebro. Tänkte att om vi åker tidigt är vi nog hemma strax efter lunch. Runt 20/21 kom jag hem och med en tom plånbok haha, men äntligen är alla julklappar klara. Vi hade en så mysig dag!
 
 
 
 
Igår då, vi släpade fram alla julgrejer, bakade lussebullar & byggde pepparkakhus. Vi tränade också vilket jag känner av som fan idag. Har så ont ööööverallt! Igårkväll brakade helvetet lös här hemma haha, det kom så himla plötsigt. Jag blev och må så illa & började spy som en gris. Efteråt brukar man ju känna sig bättre, för en liten stund. Inte jag, det vara bara att svira om för nästa spya som kom. Så höll det på heeeela natten! Bara satt & skakade & kunde inte röra mig, inte förns nu på morgonen känner jag mig lite bättre och får behålla vattnet jag dricker, peppar peppar. Tänk att man får sånna skuldkänslor när man sjukskriver sig från jobbet? Det är konstigt.
 
Till top