Rebecka

Bättringsväg

Vardag Permalink0
Nuuu mår jag bättre! Fortfarande väldigt klen då jag inte ätit på 3 dygn, men bättre. Imorgon ska jag äntligen tillbaka till jobbet. Avskyr att vara hemma, ensam och bara försöka sova och slökolla på TV. Nej fy, ska bli skönt.
 
Jag har suttit & kikat på fransutbildningar, igen. Är så inne på att hoppa på en utbildning för Luxurious lashes, som jag tycker känns som både det mest exklusiva & seriösa företag. Dock kostar det därefter. Har hittat andra företag för hälften av detta pris, men vi får se. Vill ju utbilda mig inom volym också, vilket gör att priset drar iväg ännu mer. Det som är skönt är att det är intensivt och kort, närmare 20 timmar undervisning (under 2 dagar dock) och resterande är övande hemifrån som man skickar in dokumentationer på till skolan, under en tidspress, såklart. 
 
 
Kille som myst med mig alla dessa dagar jag inte mått bra ♥  trodde väl aldrig någonsin att en katt kunde göra en så lycklig? En liten katt liksom. Min Måns.
 
 
Till top