Rebecka

Ljuständning

Vardag Permalink0
Långpass på jobb och jobbhelg. Men nu är jag också ledig, tills imorgonbitti 06.30 ;) Dock har jag hunnit med mycket! I fredags kom min favorit från Örebro till mig och vi passade på att fira internationella champganedagen (det är något alla gjorde väl? hehe) 
 
ÅÅÅÅH FINA ♥
 
Igårkväll tog jag också med alla mina småttingkusiner (utom Oskar som redan hade annat för sig) till ljuständningen på Herrgårn, de va kallt & att det tändes & släcktes flera gånger var inte populärt, men mutade med pizza efteråt så blev det en bra kväll tillslut hehe. Jag har alltid tänkt att Grythyttan är så fint, att det är mitt riktiga hem och typ smutskastat Hällefors haha, men fy satan vad fint det är när de tänder upp belysningen! Dock är väl det de enda haha. I Grythyttan SKA jag bo, någongång ;)
 
 
 
 
Tänk vad mobilbilder förstör. En vacker dag ska jag också införskaffa mig en BRA kamera.
 
Till top