Rebecka

En seg söndag

Vardag Permalink0

Det blev inge mer sova för min del imorse, istället drog jag på mig mössa & tjocka jackan för att ta över en timmes promenad. Det var helt tyst & solen var påväg upp, skönt att rensa tankar, promenera bort lite energi & lyssna på en bra podd. Att det är så himla vackert ute just nu med sån frisk luft gjorde allt lite lättare. När Patric kom hem runt halv 9 imorse gjorde jag bananpannkakor åt honom som vi åt tillsammans innan vi kröp ner i soffan för att sova några timmar, så skönt haha älskar att sova i soffan.
Jag kom nyss hemifrån mamma där jag fick middagen serverad. Nu har jag skrubbat bort all fläckig BUS jag hade kvar också, är sååååå blek haha har inte varit såhär sen typ 1,5 år sedan. Tur jag ska få min dos av D-vitamin & solstrålar om bara 19 dagar då vi landar i ett 30 grader varmt LA!

Nu börjar min ensamma vecka igen då Putte idag vid lunch åkte till skolan igen, inatt kommer definitivt alla lampor (& TV) vara igång hehe.

Till top