Rebecka

About last night

Vardag Permalink2
Igårkväll gick jag hem till Robban tillsammans med Anna för en bästiskväll, där det var både skratt, tårar & glada miner hehe. Älskar att prata strunt hur länge som helst med dessa två ♥
 
 
 
Har provat hur många gånger som helst (men aldrig lämnat lägenheten dock hehe) med vingad eyeliner, de är ju så jäkla snyggt på all jordens befolkning utom möjligtvis mig själv. Vet inte ifall det är ovana eller att de bara ser konstigt ut på mig? Igår åkte vingarna på iallafall hehe. Vi avslutade kvällen på gästis med bubbel, mer vin, drinkar & käk.
 
 
 
Imorse, med alldeles för få timmar sömn i bagaget, hängde jag med Carina ner till Hälsans för ett pass. Jag som aaaaaldrig någonsin har tränat min överkropp upptäckte tydligen massa muskler jag inte ens visste fanns haha. Efter det tog jag mig en kortispromenix med en ny favoritpodd i öronen och en snabbvisit på solstudion innan jag kraschlanda i soffan hemma. Nu ska vi åka mot Grythyttan för att få middagen serverad hemma hos världens bästa mamma!
 
PUSS & KRAM
 
 
#1 - - maria :

Snygg som vanligt :* Eyeliner on point!!

#2 - - C :

Drop dead gorgeous 💕

Till top