Rebecka

Kalashelg

Vardag Permalink0

OJ vilken intensiv helg jag har haft alltså. Hade behövt en dag extra denna helg för att faktiskt få sova haha. På fredagen vid lunch åkte jag & mina fina kollegor till Loka för att bubbla lite, äta god mat & dricka gott! Vi dansade & vid midnatt sjöng de för mig i salongerna.

På lördagen fyllde jag år. Jag fick så himla mycket fina presenter & blev uppvaktad från alla håll & kanter! Släkterna kom på fika & på kvällen tog vi fram bubblet istället. Alldeles för många glas senare & vart klockan tog vägen har jag ingen aning om, men kul hade vi iallafall! Hehe. Fick så mycket fina blommor igår & köpte med mig några olika hem efter jobbet idag så ska försöka göra några julgrupper nu. Vad jag sett på instagram & Facebook får man faktiskt börja pynta nu hehe. Beställde hem så fina julgardiner & juldukar igår!

Till top