Rebecka

Hej, några år senare!

Vardag Permalink0
Sist jag hade en blogg var jag 14 år och visste precis hur man gjorde för att få en snygg design & rätt typsnitt på texten. Jag hade stenkoll på alla html-koder som skulle klistras in här och var & jag googlade allt i princip haha. Nu är jag 7 år äldre och borde vara klokare men känner mig istället som min mormor och inte alls vet hur man ändrar någonting. Men jag får stå ut med detta. Men oj vilken skillnad det är på designen om jag går ut & kollar på datorn eller om jag kollar i mobilen? Men det får jag stå ut med då jag antar att det bara är jag som läser detta hehe.
 
Börjar väl första blogginlägget deprimerande, jag ligger hemma & är sjuk. Kände av redan igår & kommer behöva vara hemma imorgon också. Sängliggande hela dagarna kan vara de värsta jag vet. Kan ju trösta mig själv med alla paket som kommer till veckan (& förhoppningsvis slutet av denna?) då det enda jag gjort hela dagen är att nätshoppa. Plånboken är snart tom igen trots att lönen trillade in för några dagar sen haha! Det jag ser mest fram emot är att jag hoppade på Glossybox-prenumeratioen, igen, sist jag hade de var jag också typ 14. Dock råkade jag beställa två likadana prenumerationer och en månads uppsägningstid på båda, sånt som man måste heta Rebecka för att lyckas med. Men ingen har väl dött av dubbelt upp någongång?? Förutom i helgen då de va dubbla drinkar, dubbla vinglas och dubbla shotar. Men det är en annan historia hehe.
 
 
 
 
 
 
 
Till top